مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 20:002020-11-07ورزشي

اورتون 1 - 3 منچستریونایتد؛ فرار از بحران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از قبول دو شکست متوالی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان برابر آرسنال و باشاک شهیر، امروز یونایتد علیرفم عقب افتادن از اورتون در نهایت با دبل بورنو فرناندز و تک گل ادینسون کاوانی موفق شد 1-3 اورتون را شکست دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، بعد از قبول دو شکست متوالی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان برابر آرسنال و باشاک شهیر، امروز یونایتد علیرفم عقب افتادن از اورتون در نهایت با دبل بورنو فرناندز و تک گل ادینسون کاوانی موفق شد 1-3 اورتون را شکست دهد.

اورتون بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هفت بود که این تیم روی ارسال برنارد صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه کالورت لوین از بالای دروازه یونایتد به بیرون رفت.

اما در دقیقه 18 اورتون بود که به گل اول دست یافت.

اثرگذاری کالورت لوین روی توپ باعث شد برنارد در سمت چپ صاحب فرصت شده و با یک ضربه زمینی به گوشه دروازه گل اول را به ثمر برساند.

اما خیلی سریع و در دقیقه 24 یونایتد به گل رسید.

لوک شاو از سمت چپ روی دروازه اورتون ارسال دقیقی داشت و برونو فرناندز با یک ضربه سر زیبا دروازه جوردن پیکفورد را باز کرد.

در دقیقه 24 اورتون تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما ضربه محم لوکاس دینیه به دیرک دروازه داوید دخیا برخورد کرد و با بدشانسی تبدیل به گل نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورتون 1 - 3 منچستریونایتد؛ فرار از بحران

اورتون 1 - 3 منچستریونایتد؛ فرار از بحران