مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 17:302020-11-07سياسي

سازمان نظام پزشکی مشهد با خانه مطبوعات خراسان رضوی تفاهم نامه همکاری منعقد کرد


به منظور توسعه همکاری های مشترک میان سازمان نظام پزشکی مشهد و خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی تفاهم نامه همکاری مشترکی به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی، به منظور توسعه همکاری های مشترک میان سازمان نظام پزشکی مشهد و خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی تفاهم نامه همکاری مشترکی به امضا رسید.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی، انعقاد تفاهم نامه مشترک میان خانه مطبوعات و رسانه های استان و سازمان نظام پزشکی مشهد را فصل جدیدی در همکاری میان جامعه پزشکی و رسانه ای استان دانست و با اشاره به اینکه خراسان دومین قطب رسانه ای کشور به صورت عام و اولین قطب رسانه ای در عرصه رسانه های نوین کشور است، گفت: ظرفیت های معرفی نشده زیادی چه در جامعه پزشکی و چه در معرفی سازمان نظام پزشکی به عنوان یک سازمان پاسخگو در بخش غیر دولتی به مردم وجود دارد و که رسانه ها آمادگی همکاری در این زمینه را در راستای مسئولیت اجتماعی خودشان دارند.

مجتبی محمودی به شکل گیری گروه پزشکان همیار رسانه در پی انعقاد این تفاهم نامه اشاره و بیان کرد: رسانه ها نیازمند حمایت جامعه پزشکی برای انعکاس علمی و دقیق اخبار و اطلاعات حوزه بهداشت و درمان به آحاد جامعه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان نظام پزشکی مشهد با خانه مطبوعات خراسان رضوی تفاهم نامه همکاری منعقد کرد

سازمان نظام پزشکی مشهد با خانه مطبوعات خراسان رضوی تفاهم نامه همکاری منعقد کرد