مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 13:202020-11-07حوادث

پلیس خنداب قاتل فراری را در کمتر از 2 ساعت دستگیری کرد


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که با اسلحه شکاری یکی از اهالی خنداب را به قتل رسانده بود در کمتر از 2 ساعت توسط پلیس دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود خلجی اظهار کرد: روز گذشته در پی گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر انتقالی فردی که مورد اصابت تیر قرار گرفته به یکی از مراکز درمانی، بلافاصله بررسی موضوع از سوی مأموران انتظامی آغاز شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد 2 جوان در یک مزرعه زراعی در یکی از روستاهای شهرستان خنداب بر سر محل چرای گوسفندان با یکدیگر درگیر شده اند که طی این درگیری یکی از آنان به طرف فرد دیگر با سلاح شکاری شلیک کرده و منجر به مصدومیت شدید فرد مقابل شده و از محل حادثه فرار کرده است.

خلجی با اشاره به اینکه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد، افزود: از همان دقایق اولیه این گزارش، تیمی تخصصی از مأموران انتظامی، تحقیقاتی لازم پلیسی را برای شناسایی و دستگیری فرد قاتل آغاز کردند.

وی بیان کرد: در تحقیقات تخصصی پلیس، سرنخ هایی از دست داشتن پسر جوانی از اهالی روستای محل درگیری در این قتل به دست آمد که با عملیات سریع مأموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان اراک، این فرد در کمتر از 2 ساعت دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس خنداب قاتل فراری را در کمتر از 2 ساعت دستگیری کرد

پلیس خنداب قاتل فراری را در کمتر از 2 ساعت دستگیری کرد