مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 10:102020-11-07اقتصادي

نازل های سوخت در فارس زیر ذره بین استاندارد است


در هفت ماه گذشته نازل های سوخت استان بیش از6400بار مورد بازدید و بازرسی استاندارد قرار گرفته و تا پایان امسال این بازرسی ها ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/فارس مدیرکل استاندارد فارس گفت: در هفت ماه گذشته نازل های سوخت استان بیش از6400بار مورد بازدید و بازرسی استاندارد قرار گرفته و تا پایان امسال این بازرسی ها ادامه خواهد داشت.

مرتضی رهنما گفت: طی بازدید و بازرسی انجام شده در هفت ماه گذشته از نازل های سوخت فارس مشخص شد که نازل های استان از استاندارد لازم برخوردار بوده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس، رهنما افزود: شرکت های دارای مجوزکالیبراسیون از اداره کل استاندارد با هماهنگی اداره کل و شرکت نفت استان به صورت اتفاقی از وضعیت نازل های سوخت بازرسی و آنها را مورد آزمون قرار می دهند.

وی گفت، از حدود 290 جایگاه عرضه سوخت استان که دارای بیش از3650 نازل هستند تا پایان امسال مرتبا بازرسی شده و در صورت مشاهده هرگونه نقص و اشکال به مسئول جایگاه اعلام وتا رفع نقص موارد از طریق استاندارد پیگیری می شود.

رهنما افزود: درصورتی که شهروندان از جایگاه های خاصی شکایتی داشته و یا مورد مشکوکی رامشاهده کنند، می توانند موارد را به اداره کل استاندارد فارس ازطریق حضوری یاازطریق تماس تلفنی باشمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نازل های سوخت در فارس زیر ذره بین استاندارد است

نازل های سوخت در فارس زیر ذره بین استاندارد است