مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 07:052020-11-07اجتماعي

یک واحد صنعتی آلاینده محیط زیست در کاشان تعطیل شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان از تعطیل شدن یک واحد صنعتی آلاینده محیط زیست در این شهر خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان از تعطیل شدن یک واحد صنعتی آلاینده محیط زیست در این شهر خبر داد.

الهیار دولتخواه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بازدیدهای چند باره کارشناسان پایش اداره محیط زیست و صدور اخطارهای زیست محیطی به یک واحد صنعتی آلاینده، این واحد اقدام مؤثری جهت رفع آلایندگی انجام نداد.

وی افزود: پرونده این واحد تولیدی به علت رعایت نکردن ضوابط و مقررات زیست محیطی نسبت به آلودگی و تخلیه فاضلاب صنعتی خام به محیط زیست به مرجع قضایی فرستاده شد و با دستور دادستان شهرستان کاشان، نسبت به تعطیلی این واحد تولیدی اقدام شد.

دولتخواه تأکید کرد: حفظ محیط زیست، یکی از موضوع های مهم در برنامه های توسعه ای کشورهای جهان است و نباید شهروندان نسبت به محیط زیست و حفاظت از آن بی توجه باشند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان گفت: امیدواریم که همه شهروندان در جهت حفاظت از محیط زیست و اجرای سیاست ها و برنامه های قانونی جهت تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی کشور تلاش کنند.

وی افزود: مفهوم نوین توسعه پایدار، توسعه همراه با حفظ محیط زیست است تا بتوانیم از منابع طبیعی کشور بدون آلودگی و تخریب در راستای رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک واحد صنعتی آلاینده محیط زیست در کاشان تعطیل شد

یک واحد صنعتی آلاینده محیط زیست در کاشان تعطیل شد