مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 06:352020-11-07اقتصادي

شیرخشک هم به بسته ارزاق هیأتی ها اضافه شد/ دو یتیم خانه زیر پوشش یک هیأت


یک عضو خیریه همدردی هیأت ریحانهالنبی(س) گفت: فرزندان تعدادی از خانواده های زیر پوشش ما به دلایل متعددی دچار سوءتغذیه شده بودند و یا مادر خانواده شیرلازم برای تغذیه نوزادش را نداشت.

- محمد نجفی از اعضای خیریه همدردی هیأت ریحانهالنبی(س) در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: فرزندان تعدادی از خانواده های زیر پوشش ما به دلایل متعددی دچار سوء تغذیه شده بودند که پزشک برای فرزند 7 یا 8 ساله خانواده، شیرخشک تجویز کرده بود و یا تعدادی از مادران نیز برای تغذیه نوزاد خود شیر نداشتند.

با توجه به افزایش قیمت شدید شیرخشک در بازار تصمیم گرفتیم به این خانواده ها کمک رسانی کنیم.

وی افزود: در مجموع با هزینه ای بالغ بر 7 میلیون تومان 144 قوطی شیر خشک و 72 قوطی غذای کودک برای خانواده های نیازمند ورامین، داوودآباد، قلعه نو، تهران و .

تهیه و تقدیم این خانواده ها کردیم.

نجفی گفت: تعدادی از این خانواده به صورت هفتگی نیازمند شیرخشک هستند که ان شاء الله بتوانیم با کمک های دیگری نیازهای آنان را برطرف کنیم.

این عضو خیریه همدردی هیأت ریحانهالنبی(س) با بیان اینکه دو یتیم خانه در تهران زیر پوشش کمک های ما هستند، گفت: به مناسبت میلاد حضرت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) تهیه و توزیع 220 بسته هدیه شامل چوب شور، پاستیل، کیک و بیسکوییت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرخشک هم به بسته ارزاق هیأتی ها اضافه شد/ دو یتیم خانه زیر پوشش یک هیأت

شیرخشک هم به بسته ارزاق هیأتی ها اضافه شد/ دو یتیم خانه زیر پوشش یک هیأت