مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 01:352020-11-06دانش

دانشگاه فنی و حرفه ای صاحب گرنت پژوهشی شد/ آیین نامه به زودی ابلاغ می شود


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه پاداش پایان خدمت نیروهای این دانشگاه پرداخت شده است گفت: آیین نامه گرنت پژوهشی برای فعالیت های پژوهشی این دانشگاه به زودی ابلاغ خواهد شد.

- ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه فعالیت های پژوهشی این دانشگاه در مراکز علمی تحت پوشش خود با همت مضاعف و قدرت بیشتری دنبال می شود گفت: آیین نامه گرنت پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای خوشبختانه مورد تأیید و تصویب هیأت امنا قرار گرفته و بر اساس اسناد بالادستی و اهداف دانشگاه به زودی برای واحدهای تابعه در سراسر کشور ابلاغ می شود.

وی افزود: با اختصاص گرنت پژوهشی به واحدها و مراکز علمی تحت پوشش دانشگاه علمی و فنی و حرفه ای به زودی شاهد دستاوردها و فعالیت های قابل توجهی در حوزه رشد و پیشرفت علمی خواهیم بود؛ چراکه یکی از مأموریت های مهم این دانشگاه مهارت افزایی و کارآفرینی دانشجویان در راستای منویات مقام معظم رهبری است که در این رابطه فعالیت های پژوهشی و تحقیقی نقش محوری دارد.

صالحی عمران تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای تاکنون توانسته در راستای سیاست ها نظام آموزش عالی کشور و همچنین اشتغال آفرینی برای دانشجویان خود موفقیت های چشمگیری به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فنی و حرفه ای صاحب گرنت پژوهشی شد/ آیین نامه به زودی ابلاغ می شود

دانشگاه فنی و حرفه ای صاحب گرنت پژوهشی شد/ آیین نامه به زودی ابلاغ می شود