مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 20:552020-11-06سياسي

بهره مندی 20 هزار نفر از خدمات آمران سلامت هلال احمر قم


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: 20 هزار و 805 نفر از خدمات آمران سلامت در سراسر استان قم بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا بهرامی اظهار کرد:  بنا به فرموده و تاکیدات رییس جمعیت هلال احمر، طرح آمران سلامت با شعار جامعه را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت می کنیم همزمان در سراسر کشور با مشارکت جوانان و داوطلبان آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح 50 پایگاه ثابت و سیار در سراسر استان قم استقرار یافت، گفت: 14 اکیپ سیار و 36 اکیپ ثابت در حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران، خانه های هلال، میادین اصلی شهر، خیابان های پرتردد، فروشگاه های بزرگ، داروخانه هلال احمر و ساختمان ستاد مستقر شدند.

وی اضافه کرد: این طرح با هدف راهنمایی به افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، توصیه و تأکید به حفظ فاصله اجتماعی، امر به رعایت نکات بهداشتی با حفظ احترام به شأن و منزلت انسانی به منظور کمک به سلامت جامعه که از مهم ترین وظایف آمران سلامت است، اجرا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: جوانان و داوطلبان هلال احمر در قالب 5 تیم خانه های هلال و 45 تیم آمران سلامت در مکان های شلوغ و پرتردد با توزیع ماسک، بروشورهای آموزشی و استفاده از مواد ضدعفونی کننده مردم استان قم را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 20 هزار نفر از خدمات آمران سلامت هلال احمر قم

بهره مندی 20 هزار نفر از خدمات آمران سلامت هلال احمر قم