مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 12:302020-11-06سياسي

انقلاب ایران مقدمه ای برای حرکت جهان به سمت ظهور است


مشهد_ مسئول همایش دکترین مهدویت گفت: وقوع انقلاب اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه یکی از نشانه هایی است که می توان از آن به عنوان حرکت جهان به سمت ظهور و مهدویت یاد کرد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمسعود پورسیدآقایی امروز در همایش مجازی بین المللی جهان در افق ظهور، گفت: وقوع انقلاب اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه یکی از نشانه هایی است که می توان از آن به عنوان حرکت جهان به سمت ظهور و مهدویت یاد کرد.

مسئول همایش دکترین مهدویت ادامه داد: نشانه های دیگری مانند درگیری در عراق و سوریه، نارضایتی در آمریکا و پیشرفت تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی نیز از دیگر علائم حرکت جهان به سمت مهدویت است؛ البته مقدمه این حرکت، قیام مستضعفان برای تعالی و رسیدن به جامعه مهدوی است.

وی، عصر ظهور را عصر حاکمیت یک رهبر الهی دانست و افزود: بشر باید به این اضطرار برسد که جهان نیازمند یک حاکم عادل است، البته باید به جای پیگیری برخی علائم ظهور بیشتر پیگیر شرایط ظهور باشیم.

حجت الاسلام پورسیدآقایی همچنین با بیان اینکه مهمترین وظیفه شیعه در عصر غیبت، انتظار است، اظهار کرد: یکی از رسالت های شیعه معرفی امام زمان(عج) به همه عالم است زیرا مردم جهان باید به این باور برسند که همه اندیشه های جهان نارسا و محدود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب ایران مقدمه ای برای حرکت جهان به سمت ظهور است

انقلاب ایران مقدمه ای برای حرکت جهان به سمت ظهور است