مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 11:402020-11-06سياسي

تهران رنگارنگ می شود


رنگ تهران خاکستری است اما شاید بتوان با تشویق شهروندان از استفاده از رنگهای مختلف ، روحیه آنان را نیز بالا برد، این یکی از اهداف کم هزینه و پربازده شهرداری تهران است.

- رنگ تهران خاکستری است اما شاید بتوان با تشویق شهروندان از استفاده از رنگهای مختلف ، روحیه آنان را نیز بالا برد، این یکی از اهداف کم هزینه و پربازده شهرداری تهران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی، شهردار تهران در حاشیه بازدید از کوچه رنگی محله دستغیب منطقه 9 شهرداری تهران گفت: شهر تهران رنگ خاکستری را به ذهن متبادر می کند در حالی که استفاده از رنگ کم هزینه ترین کار برای عوض کردن روحیه مردم شهر است مخصوصا که اهالی محل هم مشارکت کنند.

در دنیا بدترین نقاط شهر را با استفاده از رنگ به محل بازدید و جاذبه توریستی تبدیل کرده اند.

وی افزود: خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد و مردم همه رنگ و زیبایی را دوست دارند و با این روش می توان شهر را قابل تحمل کرد.

حناچی به پروژه کوچه رنگی محله دستغیب اشاره کرد و گفت: این پروژه در این محله به صورت آزمایشی اجرا شده و اصل این کار این است که شهروندان خودشان انجام دهند و شهرداری تسهیل کننده باشد.

وی ادامه داد: شهر می تواند به رنگ های مختلفی در بیاید و با رنگ زیباتر شود ما می توانیم با رعایت اصول زیبایی شناسی و ترکیب رنگ ها قدری شرایط سخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران رنگارنگ می شود

تهران رنگارنگ می شود