مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 09:352020-11-06سياسي

اقدام تلافی جویانه سایبری ایران علیه رژیم منحوس صهیونیست


امام جمعه رشت با تأکید بر اقدام تلافی جویانه ایران در قبال اقدام رژیم منحوس صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی آرام ننشسته و دو مرکز رژیم جعلی اسراییل را در تلاویو و منطقه فلسطین اشغالی و سه مرکز برقی را خاموش و با حمله سایبری به تأسیسات آب شیرین کن آن ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با اشاره به جایگاه عفت در اخلاق و نظام اسلام اظهار کرد: مسائل جنسی یکی از مسائلی است که در غریزه انسان وجود دارد  لذا تعدیل در آن از مؤکدات اسلام است.

وی با بیان اینکه انبیاء الهی برای استفاده درست از غرایز انسان برای تعدیل در رفتار انسان، تلاش زیاد کردند، گفت: مردم در برابر تأکیدات انبیا که نشات گرفته از فطرت و شریعت بوده، مقابله کرده اما کارآمدی خود را برای نسل های آینده برجای می گذاشت.

امام جمعه رشت با اشاره به شهادت سردار حاج حسن طهرانی مقدم و شهدای اقتدار، گفت: رهبر انقلاب تعبیر زیبایی درباره ایشان ازجمله  دانشمند برجسته و پارسایی بی ادعا  داشتند که نشان از شخصیت والای این قهرمان ملی است.

فلاحتی با تأکید بر اینکه  شهید طهرانی مقدم اولین امکان موشکی را در سال 63 ایجاد کرد، افزود: امروز  به واسطه اراده و اخلاص این شهید می توانیم هر جا و هر نقطه دشمنان ما را ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام تلافی جویانه سایبری ایران علیه رژیم منحوس صهیونیست

اقدام تلافی جویانه سایبری ایران علیه رژیم منحوس صهیونیست