مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-05پزشكي

ضرورت رعایت پروتکل های برداشتی در برداشت زعفران


مسئول باغبانی جهادکشاورزی شهرستان مشهد بر رعایت مسائل پیشگیرانه و پروتکل های بهداشتی و بهداشت فردی برای جلوگیری از شیوع و ابتلا به کرونا در زمان برداشت و پَرکردن گل زعفران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: کارگران برداشت گل زعفران باید قبل از ورود به مزرعه توسط مالکین نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توجیه شوند و بعد از شروع مجدد برداشت، دست ها را به صورت کامل ضد عفونی کنند و در زمان برداشت، فاصله اجتماعی دو متری با کارگر مجاور را رعایت کرده و افراد خانواده و سایرکارگران بعد از برداشت و قبل از ضد عفونی کردن دست ها از لمس ظروف جمع آوری گل زعفران خودداری کنند.

مسئول باغبانی جهادکشاورزی شهرستان مشهد افزود: استفاده از ماسک و محلول ضد عفونی کننده در محیط های کار جمعی برداشت زعفران الزامی است و باید در دسترس کارگران قرار گیرد و هر گونه مبادلات مالی برای خرید و فروش محصولات تنها باید با استفاده از کارت الکترونیکی انجام و از هرگونه استفاده اسکناس در این زمینه خودداری شود.

جعفری ادامه داد: هنگام جداسازی کلاله یا پَرکردن گل زعفران در خانه باید بخشی از پنجره های اتاق ها یا سالن محل فعالیت باز نگهداشته شود و از تماس گل زعفران با فرش ها، پوشاک، پتو و امثال آن جلوگیری شود و ظروف مورد استفاده برای جداس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رعایت پروتکل های برداشتی در برداشت زعفران

ضرورت رعایت پروتکل های برداشتی در برداشت زعفران