مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 06:152020-11-05بين الملل

کشورهایی که عادی سازی کردند چیزی جز عقب ماندگی اقتصادی بدست نیاورده اند


رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: کشورهایی که با رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط انجام داده اند چیزی جز ذلت و عقب ماندگی اقتصادی به دست نیاوردند.

- رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: کشورهایی که با رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط انجام داده اند چیزی جز ذلت و عقب ماندگی اقتصادی به دست نیاوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در وبینار سودانی ها مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی که توسط مرکز امت واحده با همکاری بنیاد بین المللی عاشورا برگزار شد، نمایندگان احزاب و جریان های سیاسی و مطبوعاتی و فرهنگی در سودان هرگونه سازش و عادی سازی روابط را محکوم کرده و تعهد کردند تا این طرح خائنانه را با برپایی تظاهرات و اعتراضات خنثی سازند.

آیت الله محمد حسن اختری رییس کمیته حمایت از فلسطین نهاد ریاست جمهوری در سخنرانی افتتاحیه این وبینار بر پایبندی به ارزشهای اسلامی تاکید و گفت: اسلام دین محبت و علم و اصلاح و خیرخواهی و امنیت است.

وی با تاکید بر اصول و ارزش های اسلام ناب محمدی و بیانات حضرت امام خمینی(ره) در حمایت از ملت های مستضعف و آرمان فلسطین، روند عادی سازی روابط را یک حرکت ذلیلانه و وقیحانه توصیف نمود که تلاش دارد تا ملت ها را ذلیل و حق را ضایع و باطل را جایگزین آن کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهایی که عادی سازی کردند چیزی جز عقب ماندگی اقتصادی بدست نیاورده اند

کشورهایی که عادی سازی کردند چیزی جز عقب ماندگی اقتصادی بدست نیاورده اند