مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 20:202020-11-04سياسي

بیانیه 44 گروه جهادی استان مرکزی؛ حذف نام «شهید اسدآبادی»، نشانه عدم بصیرت است


44 گروه جهادی استان مرکزی در واکنش به عملکرد و سیاسی کاری اخیر شورای اسلامی شهر اراک و حذف نام شهید از یک خیابان، بیانیه ای صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، 44 گروه جهادی در واکنش به عملکرد و سیاسی کاری اخیر شورای اسلامی شهر اراک بیانیه ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: چیزهای کوچک و جزیی و مانند این ها مسئله کشور نیست مسئله کشور روحیه انقلابی است مسئله کشور جهت گیری انقلابی است و از لحاظ علمی و برنامه ریزی، مسئله کشور معیشت مردم است این ها مسائل اصلی کشور است / مقام معظم رهبری (مدظله العالی).

این بیانیه می افزاید: با گذشت بیش از سه سال از عمر پنجمین شورای اسلامی شهر اراک شاهد قربانی شدن منافع مردم در گرو تصمیمات سیاسی و منفعت طلبانه عده ای در این شورا هستیم، تصمیماتی که نه بر پایه خدمت به مردم، انتصابات درست، هزینه کردهای درست، خدمت رسانی به حاشیه ها بلکه بر پایه تمامیت خواهی، لابی گری و سیاست زدگی می باشد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ای کاش آن قدر که این شورا برای حاشیه سازی ها و اقدامات عوام فریبانه فرصت می گذارد و هزینه صرف می کند قدری هم اراده برای حل مشکلات مردم داشت.

این بیانیه می افزاید: در شورای پنجم عملکرد مطلوبی در خصوص رسیدگی به محله های حاشیه نشین و خدمات دهی به عموم مردم به ویژه مستضعفین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه 44 گروه جهادی استان مرکزی؛ حذف نام «شهید اسدآبادی»، نشانه عدم بصیرت است

بیانیه 44 گروه جهادی استان مرکزی؛ حذف نام «شهید اسدآبادی»، نشانه عدم بصیرت است