مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 15:402020-11-04سياسي

بهره گیری از سازمان های مردم نهاد برای مبارزه با اعتیاد ضروری است


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: مبارزه با اعتیاد نیازمند مشارکت سازمان های مردم نهاد در این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدقدیر مرتضوی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست تخصصی و همفکری حوزه مبارزه بامواد مخدر اظهار داشت: باید از طریق گروه ها و مراجع مؤثر نسبت به انتقال حساسیت ها به مردم در راستای مقابله با مواد مخدر اقدام کرد.

وی با بیان اینکه باید باور مردم را نسبت به حقایق مواد مخدر عوض کنیم، عنوان کرد: مبارزه با مواد مخدر نیازمند مشارکت مردم در این عرصه است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: سه هزار و 640 شهید در راه مبارزه با مواد مخدر در کشور شهید شده اند و 12 هزار نیز در این مسیر جانباز شده اند.

وی گفت: آمار معتادان کشور نزدیک به سه میلیون نفر است.

وی تاکید کرد: نرخ شیوع اعتیاد در طول عمر ما بالاست اما آمار 30 هزار معتاد واقعی استان در مقایسه با میانگین کشوری پایین است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شیوع اعتیاد در جوانان یکی خطر جدی به شمار می رود، بیان کرد: در جامعه دانشجویی با تهدید جدی در حوزه اعتیاد مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از سازمان های مردم نهاد برای مبارزه با اعتیاد ضروری است

بهره گیری از سازمان های مردم نهاد برای مبارزه با اعتیاد ضروری است