مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 13:052020-11-04سياسي

میزان تاثیر گذاری ادبیات بیداری در گفتمان های وحدت محور بررسی شد


به همت دفتر ادبیات بیداری و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همایش مجازی «میزان تاثیر گذاری ادبیات بیداری در گفتمان های وحدت محور» برگزار شد.

- به همت دفتر ادبیات بیداری و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همایش مجازی میزان تاثیر گذاری ادبیات بیداری در گفتمان های وحدت محور  برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به همت دفتر ادبیات بیداری و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و با حضور فرهیختگان و صاحب نظران داخلی و خارجی همایش مجازی میزان تاثیر گذاری ادبیات بیداری در گفتمان های وحدت محور برگزار شد.

در این نشست رحماندوست رییس شورای هنر و ادبیات بیداری حوزه هنری انقلاب اسلامی، عمران جابر رییس مرکز مطالعات و پژوهش های رؤیه از فلسطین (غزه)، عبدالمنعم همت رییس مرکز تحقیقاتی الوعی و هیلانه عطاالله رییس دفتر شعر اتحادیه نویسندگان عرب سوریه حضور داشتند.

رییس شورای هنر و ادبیات بیداری ضمن تاکید بر اهمیت ادبیات بیداری و ترویج اینگونه ادبیات، آن را راهکاری برای بیداری مردم از خواب غفلت دانست و تأکید کرد: تمام حرکاتی که در راستای آزادی جوامع از ظلم و استبداد بوده یک بخش آن را شعر و ادبیات بیداری تشکیل داده است.

وی در ادامه به شعرا و ادبای معاصر اشاره و بخشی از اشعار و سروده های آن ها را قرائت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تاثیر گذاری ادبیات بیداری در گفتمان های وحدت محور بررسی شد

میزان تاثیر گذاری ادبیات بیداری در گفتمان های وحدت محور بررسی شد