مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 11:402020-11-04ورزشي

تعطیلی کلیه اماکن ورزشی استان همدان به مدت 10 روز


سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: از امروز -چهارشنبه 14 آبان ماه- کلیه اماکن ورزشی دولتی، استخرها، باشگاه های پرورش اندام، باشگاه های خصوصی، - باشگاه های رزمی و پربرخورد به مدت 10 روز در سراسر استان تعطیل هستند.

حمدالله چاروسایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اکیپ های نطارتی ما در شهرستان ها و مرکز استان بازرسی های لازم را انجام می دهند و در صورتی که باشگاه ها تصمیمات گرفته شده را رعایت نکنند با آن ها برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سطح استان همدان بیش از 260 باشگاه ورزشی داریم، تصریح کرد: با وجود اینکه تعداد کارشناسان ما محدود است در هفته گذشته بیش از 60 مورد سرکشی داشتیم و به بیش از 10 باشگاه تذکر مکتوب دادیم.

چاروسایی خاطرنشان کرد: 250 مکان ورزشی دولتی داریم که تعطیل هستند و سایر باشگاه ها نیز از امروز به مدت 10 روز تعطیلی خواهند بود.

وی در رابطه با برگزاری لیگ برتر دوچرخه سواری در استان نیز گفت: در رابطه با این مسئله منتظر تصمیم فدراسیون دوچرخه سواری هستیم.

دوچرخه سواری در فضای باز برگزار و فاصله اجتماعی هم به سبب اندازه دوچرخه ها رعایت می شود اما مشکلی که در حال حاضر وجود دارد مسئله ممنوعیت تردد و ورود به همدان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی کلیه اماکن ورزشی استان همدان به مدت 10 روز

تعطیلی کلیه اماکن ورزشی استان همدان به مدت 10 روز