مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 11:302020-11-04سياسي

جهاددانشگاهی به فعالیت های خود جهت رفع نیازهای جامعه عمق ببخشد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ضمن نکوداشت دستاوردهای جهاددانشگاهی در حوزه های علمی، زیربنایی و آموزشی، گفت: انتظار داریم که جهاددانشگاهی فراتر از فعالیت های کنونی و در جهت رفع مشکلات امروز جامعه پیش برود.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ضمن نکوداشت دستاوردهای جهاددانشگاهی در حوزه های علمی، زیربنایی و آموزشی، گفت: انتظار داریم که جهاددانشگاهی فراتر از فعالیت های کنونی و در جهت رفع مشکلات امروز جامعه پیش برود.

آیت الله محمدرضا ناصری امروز چهارشنبه چهاردهم آبان ماه در دیدار سرپرست و معاونین جهاددانشگاهی یزد اظهار کرد: جهاددانشگاهی ارگانی است که از ابتدای انقلاب به هدف ایجاد یک حرکت جهشی و انقلابی در امور علمی و آموزشی کشور تاسیس شد چرا که آنچه تا قبل از پیروزی انقلاب از نظر علمی در کشور جریان داشت ناکافی بود.

وی با بیان این که خوشبختانه در چهار دهه گذشته دستاوردهای خوبی از نظر علمی، زیربنایی و آموزشی از سوی جهاددانشگاهی با توجه به بسترخوبی که وجود داشت، شکل گرفته است، گفت: با این حال انتظار داریم که جهاددانشگاهی فراتر از وضعیت کنونی در جهت رفع مشکلات جامعه پیش برود و گام هایی اساسی در جهت رفع نیازهای امروز جامعه بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی به فعالیت های خود جهت رفع نیازهای جامعه عمق ببخشد

جهاددانشگاهی به فعالیت های خود جهت رفع نیازهای جامعه عمق ببخشد