مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-04سياسي

اولویت های چهارگانه رشت ازنظر آیت الله فلاحتی/زمینه پیشرفت شهر رشت مهیا است


نماینده ولی فقیه در گیلان با برشمردن مشکلات و آسیب های شهر رشت گفت: محیط زیست، پسماند، آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهررود و حاشیه های شهر از اولویت های شهر رشت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در با دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت با تبریک ایام فرخنده ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: اگر نشست با اعضای شورا و شهردار رشت بیشتر صورت گیرد به نظر می رسد فرآیند کار مؤثر باشد.

وی، وحدت میان شورای شهر را اثرگذار دانست و افزود: اعضای شورای شهر ایده های همدیگر را موردنقد قرار می دهند اما در پایان رسیدن به یک هدف واحد بسیار مهم است و این امر اعضای شورا را از آسیب ها حفظ می کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اعضای شورای شهر وکلای مردم برای سامان بخشی شهر محسوب می شوند، گفت: اجرای برنامه ها با اولویت بندی مهم بوده زیرا اولویت ها همیشه در چشم مردم است.

فلاحتی با اشاره به فعالیت مسؤولان گذشته در مجموعه های مختلف بیان کرد: هرگز گذشتگان را تخریب نکنید بلکه تلاش داشته باشید ضعف های آن ها را جبران کنید.

وی با برشمردن مشکلات و آسیب های شهر رشت افزود: محیط زیست، پسماند، آلودگی رودخانه های زرکوب و گوهررود و حاشیه های شهر از اولویت های شهر رشت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های چهارگانه رشت ازنظر آیت الله فلاحتی/زمینه پیشرفت شهر رشت مهیا است

اولویت های چهارگانه رشت ازنظر آیت الله فلاحتی/زمینه پیشرفت شهر رشت مهیا است