مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 10:002020-11-04سياسي

بیانیه مطبوعاتی وزارت خارجه آذربایجان در استقبال از بیانات رهبر انقلاب


وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در استقبال از بیانات مقام معظم رهبری بیانیه ای مطبوعاتی منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بیانیه آمده است: "ما از بیانات رهبر جمهوری اسلامی ایران آیت الله سید علی خامنه ای در مورد درگیری ارمنستان و آذربایجان و پشتیبانی از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان قدردانی می کنیم.

رهبر عالی با تکرار حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از موضع عادلانه آذربایجان که مبتنی بر قوانین بین المللی است، گفتند که تمام مناطق آذربایجان که توسط ارمنستان اشغال شده، باید آزاد شود و همه این مناطق باید به آذربایجان برگردانده شود.

ما از تلاش های دولت دوست ایران برای حل مناقشه ارمنستان و آذربایجان، از جمله سفر سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری اسلامی ایران به منطقه و ارایه ابتکار عمل برای حل هرچه سریع تر این مناقشه قدردانی می کنیم.

بر این باوریم که روابط بین کشورهایمان که بر پایه ریشه های تاریخی بنا شده اند با موفقیت پیشرفت خواهد کرد و این روابط در خدمت تأمین صلح، ثبات و رفاه در منطقه خواهد بود.

" رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت سالروز ولادت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) در بخش پایانی سخنان شان، به جنگ اخیر میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان اشاره کردند و با تأکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مطبوعاتی وزارت خارجه آذربایجان در استقبال از بیانات رهبر انقلاب

بیانیه مطبوعاتی وزارت خارجه آذربایجان در استقبال از بیانات رهبر انقلاب