مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 08:402020-11-04فرهنگي

اسپانیا با یک درام تاریخی در رقابت اسکار


فیلم سینمایی « خندق بی انتها» به عنوان نماینده سینمای اسپانیا در شاخه بهترین فیلم بین المللی نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار انتخاب شد.

- فیلم سینمایی خندق بی انتها به عنوان نماینده سینمای اسپانیا در شاخه بهترین فیلم بین المللی نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ددلاین، این فیلم به کارگردانی مشترک آیتور آریگی ، ژان گارانو و خوزه ماری گوئناگا سال گذشته در جشنواره فیلم سن سباستین رونمایی شد و در جوایز سالانه سینمای اسپانیا (گویا) موفق به کسب دو جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن و بهترین صدابرداری شده بود.

داستان واقعی فیلم خندق بی انتها درباره مردی است که از بیم کشته شدن در حال فرار از ماموران ژنرال فرانکو دیکتاتور اسپانیایی است و در ابتدا به کمک همسرش در سقف خانه اش مخفی می شود اما با خیانت همسایه به گودالی در زیر خانه اش پناه می برد در مجموع 33 سال در زیر خانه اش به صورت پنهان زندگی میکند.

اسپانیا از جمله کشورهای موفق در عرصه اسکار خارجی است و تاکنون 19 بار در این شاخه به جمع نامزدهای نهایی راه یافته و 4 بار نیز موفق به کسب این جایزه شده است.

دریای درون به کارگردانی الخاندرو آمنبار در سال 2004، آخرین فیلم اسپانیایی است که موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان (بین الملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپانیا با یک درام تاریخی در رقابت اسکار

اسپانیا با یک درام تاریخی در رقابت اسکار