مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 06:552020-11-04بين الملل

کره جنوبی 3000 عدد ماسک کودک به موسسه محک هدیه کرد


سفارت کره جنوبی در تهران، سه هزار عدد ماسک کودک به موسسه خیریه محک اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست مشترک میان سفارت کره جنوبی و مؤسسه خیریه محک، با هدف اهدای 3000 ماسک کودک به این مؤسسه در راستای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، با حضور مدیر عامل، معاون مدیرعامل در خیریه و نماینده هیأت مدیره محک و سفیر کره جنوبی در محک برگزار شد.

در ابتدای این نشست مهدی خواجه نوری معاون مدیرعامل محک در خیریه ضمن ارائه توضیحاتی درباره فعالیت های این مؤسسه، گفت: محک در حدود 30 سال فعالیت خود از ابتدای تأسیس تا کنون بیش از 35 هزار کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت خود قرار داده است.

در حال حاضر نیز بیش از 20 هزار کودک در سراسر کشور در حال درمان هستند که درمانشان باید حتی در این روزهای سخت ادامه داشته باشد.

این مؤسسه با همراهی جامعه مدنی و نیکوکاری تلاش می کند تا با ارائه شایسته خدمات حمایتی به همه کودکان مبتلا به سرطان بستری در 39 بیمارستان دولتی و دانشگاهی دارای بخش خون و آنکولوژی کودکان در ایران، مسیر درمان آنها متوقف نشود.

جانگ هیان یو سفیر کره جنوبی با ابراز تمایل به همکاری های بیشتر میان محک، سفارت کره جنوبی و سازمان های بین المللی، گفت: سفارت جمهوری کره جنوبی با آژانس های سازمان ملل متحد شامل برنامه جهانی غذا (WFP)، کمیساریای عالی پناهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی 3000 عدد ماسک کودک به موسسه محک هدیه کرد

کره جنوبی 3000 عدد ماسک کودک به موسسه محک هدیه کرد