مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 06:302020-11-04اقتصادي

صدور افزون بر 5 هزار کارت سلامت رانندگان در سیستان و بلوچستان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از صدور پنج هزار و 522 فقره کارت سلامت برای رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری این استان در هفت ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- تیمور باقری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: کارت سلامت صادر شده برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با پنج هزار و 150 فقره رشد هفت درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار مرکز تخصصی طب کار در استان جهت انجام معاینات پزشکی رانندگان ناوگان مسافری و باری زیر نظر این اداره کل مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: در این مراکز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون و غیره جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: اخذ کارت صحت و سلامت از جمله شرایط بسیار مهم داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه ای رانندگان پرتلاش در بخش حمل و نقل جاده ای است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 11 هزار و 122 نفر راننده و 9 هزار و 215 دستگاه ناوگان باری و مسافری در حوزه عملکرد اداره کل راهداری و حمل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور افزون بر 5 هزار کارت سلامت رانندگان در سیستان و بلوچستان

صدور افزون بر 5 هزار کارت سلامت رانندگان در سیستان و بلوچستان