مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 21:052020-11-03حوادث

شرق و غرب گیلان در آغوش آتش/بیش از 110 هکتار از اراضی گیلان طعمه حریق شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از وقوع آتش سوزی در چند نقطه از استان خبر داد و گفت: بیش از 110 هکتار از اراضی جنگلی گیلان به ویژه در شهرستان ماسال در آتش سوخته است.

- امیر مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وقوع آتش سوزی در چند نقطه گیلان اظهار کرد: شهرستان های رودبار، آستارا، لنگرود، ماسال، رودسر، سیاهکل و رضوانشهر طی روزهای اخیر دچار حریق شده که پیش بینی می شود بالغ بر 110 هکتار از اراضی استان طعمه حریق شده باشد.

وی با اشاره به آتش سوزی گسترده در شهرستان ماسال افزود: حدود 100 هکتار از اراضی شهرستان ماسال ازجمله در بخش شاندرمن در آتش سوخته اما عمده این آتش سوزی ها سطحی بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به میزان آتش سوزی ها در مابقی شهرستان های استان گفت: دو هکتار از اراضی لنگرود، یک هکتار از اراضی سیاهکل، یک هکتار از اراضی رودبار، یک هکتار از اراضی رضوانشهر و شهرستان های دیگر استان نیز به همین اندازه دچار حریق شده اند.

مرادی با اشاره به دلایل وقوع آتش سوزی های اخیر در گیلان تصریح کرد: صعب العبور بودن جنگل ها، غیرفعال بودن آتش برها، وجود انبوه برگ درختان هیرکانی در استان و همچنین عمدی بودن آتش سوزی ها ازجمله دلایل حریق در جنگل ها و مراتع گیلان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرق و غرب گیلان در آغوش آتش/بیش از 110 هکتار از اراضی گیلان طعمه حریق شد

شرق و غرب گیلان در آغوش آتش/بیش از 110 هکتار از اراضی گیلان طعمه حریق شد