مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 20:552020-11-03سياسي

استفاده از بالگرد اطفاء به سرعت می توانست از گسترش آتش در جنگل های ماسال بکاهد


نماینده مردم تالش رضوانشهر و مثل در مجلس با اشاره به گسترش آتش در جنگل های ماسال گفت: استفاده از بالگرد اطفاء حریق به سرعت می توانست از گسترش آتش در آن مناطق بکاهد.

- حسن محمدیاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آتش سوزی های گسترده در گیلان ازجمله شهرستان ماسال و شاندرمن اظهار کرد: به دنبال آتش سوزی ها تلاش کردیم تا مجوز بالگرد اطفاء آتش را از هلال احمر بگیریم و این مهم نیز رقم خورد.

وی در پاسخ به اینکه چرا تاکنون علی رغم تلاش ها برای دریافت مجوز، تاکنون از بالگرد برای اطفاء حریق در جنگل ها استفاده نشده، افزود: به گفته مسؤولان کشوری برای پرواز بالگردها به مختصات وقوع آتش باید مسؤولان استان درخواست کنند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسؤولان استان عنوان کرده اند که نیاز به استفاده از بالگرد اطفا فعلاً نیست، گفت: تشخیص اینکه از بالگرد اطفا حریق در جنگل های ماسال و شاندرمن استفاده شود با استان است.

محمدیاری با بیان اینکه آتش سوزی در ماسال و شاندرمن علیرغم نظر مسؤولان گسترش قابل توجه داشته، افزود: استفاده از بالگرد اطفاء آتش به سرعت می توانست از گسترش و شیوع آن بکاهد اما این اتفاق هیچ گاه نیفتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از بالگرد اطفاء به سرعت می توانست از گسترش آتش در جنگل های ماسال بکاهد

استفاده از بالگرد اطفاء به سرعت می توانست از گسترش آتش در جنگل های ماسال بکاهد