مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 15:252020-11-03سياسي

تخصیص 30 میلیارد ریال جهت راه دسترسی به بیمارستان خاتم الانبیاء خلیل آباد


معاون امور پایش، ارزیابی واطلاعات رییس سازمان برنامه وبودجه کشور گفت: با پیگیری های انجام شده توسط نماینده مردم خلیل آباد، فرماندار و شهردار خلیل آباد اعتبار 30 میلیارد ریال جهت راه دسترسی به بیمارستان خاتم الانبیاء خلیل آباد تخصیص پیدا کرده است و بزودی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خلیل آباد، سعید جغتایی در بازدید از طرح های و پروژه های شهرستان خلیل آباد که با حضور جمشیدی رییس سازمان برنامه و بودجه خراسان رضوی، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار خلیل آباد، شهردار و رییس شورای شهر انجام شد، اظهار کرد: هدف از سفر به شهرستان خلیل آباد و شهرستان های خراسان رضوی بازدید از پروژه های نیمه تمام سطح استان است که در نهایت پس از جمع بندی و پایش، گزارش این سفر به طور کامل به دکتر نوبخت جهت اعطای اعتبارات ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در سفر 4 روزه خود تمامی پروژه های نیمه تمام و قابل اجرا در استان خراسان رضوی مورد بررسی قرار خواهد گرفت، افزود: پس از جمع بندی نتایج آن ظرف 3 هفته آینده مشخص و برای آنها تامین اعتبار خواهد شد.

همچنین در ادامه رییس سازمان برنامه و بودجه خراسان رضوی با بیان اینکه خراسان رضوی 4 هزار پروژه نیمه تمام دارد که از یکسال تا 20 سال از آغاز عملیات اجرایی آنها می گذرد، گفت: مجموع اعتبارات امسال خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 30 میلیارد ریال جهت راه دسترسی به بیمارستان خاتم الانبیاء خلیل آباد

تخصیص 30 میلیارد ریال جهت راه دسترسی به بیمارستان خاتم الانبیاء خلیل آباد