مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 07:452020-11-03سياسي

راه اندازی شورای تخصصی علوم عقلی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی


در راستای تمرکززدایی در هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، دبیرخانه تخصصی شورای علوم عقلی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به دنبال تصویب همکاری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی شورای انقلاب فرهنگی، به منظور ایجاد دبیرخانه شورای تخصصی علوم عقلی در پژوهشگاه، تفاهم نامه همکاری مذکور از سوی حجت الاسلام خسروپناه رییس دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره و حجت الاسلام نجف لک زایی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به امضا رسید.

حجت الاسلام خسروپناه با اشاره به سابقه فعالیت های هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، ضمن بیان آمار 3700 کرسی های ترویجی برگزار شده، اظهار کرد: رتبه نخست برگزاری کرسی های ترویجی در میان پژوهشگاه ها متعلق به پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و رتبه نخست از میان دانشگاه ها متعلق به دانشگاه علامه طباطبایی بوده است.

وی افزود: در راستای فاصله گرفتن از تمرکز گرایی در هیئت حمایت از کرسی ها در قدم اول در هر یک از دانشگاه ها و پژوهشگاه ها کمیته دستگاهی تصویب گردید که عهده دار تصویب کرسی های ترویجی و بررسی طرح های کرسی تخصصی و ارسال آثار برای دبیرخانه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شورای تخصصی علوم عقلی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

راه اندازی شورای تخصصی علوم عقلی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی