مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 04:502020-11-03پزشكي

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در عنبرآباد با جدیت هر چه تمامتر


با شیوع موج سوم کرونا محدودیت های جدید کرونایی در این شهرستان آغاز و با جدیت هر چه تمامتر اعمال می شوند.

  - ایسنا/کرمان فرماندار عنبرآباد گفت: با شیوع موج سوم کرونا محدودیت های جدید کرونایی در این شهرستان آغاز و با جدیت هر چه تمامتر اعمال می شوند.

  محمود رییسی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در این شهرستان گفت: شهرستان عنبرآباد جزء شش شهرستانی است که از نظر بیماری وضعیت آن قرمز نمی باشد، اما باید مردم با جدیت دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی از ممنوعیت برگزاری مراسمات جشن و عزا در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: فعالیت باشگاه های ورزشی، کافه ها، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی به مدت دو هفته دیگر ممنوع است و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

فرماندار عنبرآباد همچنین بر لزوم توجه جدی به اعمال محدودیت ها و رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط دستگاه ها و ادارات دولتی تاکید کرد و افزود: دور کاری ادارات دولتی با نظر مدیر دستگاه اجرایی و استفاده از ماسک در همه ادارات دولتی اجباری است و مردم باید دستورالعمل های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.

رییسی از همراهی مردم در بحث مقابله و پیشگیری بیماری کرونا تقدیر کرد و گفت: مردم در این مدت همکاری خوبی داشتند که جای تقدیر دارد و تقاضا داریم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در عنبرآباد با جدیت هر چه تمامتر

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در عنبرآباد با جدیت هر چه تمامتر