مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 16:302020-11-02بين الملل

بیانیه اتحادیه عرب در سالروز صدور بیانیه بالفور؛ انگلیس خطای خود را اصلاح کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اتحادیه عرب در صد و سومین سالروز صدور بیانیه بالفور از انگلیس خواست اشتباه تاریخی خود را اصلاح کند، - بیانیه اتحادیه عرب در سالروز صدور بیانیه بالفور؛ انگلیس خطای خود را اصلاح کند اتحادیه عرب در سالروز صدور بیانیه موسوم به بالفور خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین و اصلاح اشتباه تاریخی انگلیس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اتحادیه عرب در صد و سومین سالروز صدور بیانیه بالفور از انگلیس خواست اشتباه تاریخی خود را اصلاح کند، کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد و بر رژیم صهیونیستی به عنوان طرف اشغالگر به منظور توقف جنایت هایش اعمال فشار کند.

بر اساس گزارش الیوم السابع ، در این بیانیه آمده است، صلح فراگیر و و عادلانه تنها راه پایان اشغالگری در اراضی فلسطینی از سال 1967، ایجاد کشور فلسطین با مرکزیت قدس مطابق با طرح صلح عربی و تصمیمات مشروع بین المللی است.

اتحادیه عرب در ادامه اعلام کرد، در سال 1917 و در چنین روزی آرتور جیمز بالفور وزیر خارجه وقت انگلیس این بیانیه را صادر کرد تا آغازی بر فاجعه قرن علیه ملت فلسطین باشد و باعث آوارگی این ملت از سرزمین خود، دست اندازی باند های صهیونیستی بر این اراضی و ایجاد دولت این رژیم با پاکسازی نژادی، آوارگی اجباری و انجام فجیع ترین جنایات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه اتحادیه عرب در سالروز صدور بیانیه بالفور؛ انگلیس خطای خود را اصلاح کند

بیانیه اتحادیه عرب در سالروز صدور بیانیه بالفور؛ انگلیس خطای خود را اصلاح کند