مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 12:252020-11-02سياسي

دعوت از فعالان قرآنی برای یاری رساندن به مدافعان سلامت


اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت کشور از فعالان قرآنی خواست به یاری کادر درمانی و مدافعان سلامت بشتابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت کشور از فعالان قرآنی خواست به یاری کادر درمانی و مدافعان سلامت بشتابند.

اتحادیه های استانی مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت (ع)، می توانند در پاسخ به فرمایش و رهنمود  رهبر معظم انقلاب، در خصوص ورود نیروهای داوطلب مخلص و جوانان مؤمن در همکاری مجاهدانه با  سربازان و مدافعان سلامت، لبیک و پیشتاز بوده تا ضایعات این ویروس به حداقل ممکن تقلیل یابد.

اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت از خادمان قرآنی و جوانان فعال در مؤسسات قرآنی سراسر کشور دعوت کرد آنگونه که قرآن کریم امر فرموده و جاهدوا فی الله حق جهاده در کنار مدافعان سلامت قرار گیرند.

عزیزان می توانند جهت هماهنگی و پیوستن به این فراخوان و هماهنگی برای حضور در مراکز درمانی، با مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت و نیز اتحادیه های مؤسسات و تشکل های قرآن هر استان تماس حاصل کنند.

خدمات و تلاش های خالصانه متولیان بهداشت و کادرهای درمانی و تیم های پزشکی در جای جای ایران اسلامی آنگونه بی وقفه ادامه داشته که تعدای کثیری از این عزیزان نیز به شهادت رسیدند، اتحادیه کشوری مؤسسات و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از فعالان قرآنی برای یاری رساندن به مدافعان سلامت

دعوت از فعالان قرآنی برای یاری رساندن به مدافعان سلامت