مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 11:502020-11-02سياسي

پاسخ سخنگوی شورای شیراز به علت معطل ماندن یک پروژه


سخنگوی شورای شهر شیراز در خصوص دلایل معطل ماندن احداث تقاطع غیرهمسطح برای اتصال بزرگراه شهید سلیمانی و معابر اصلی شمال شیراز، توضیحاتی ارائه داد و اختلاف نظر بین موافقان و مخالفان را عامل آن دانست.

- ایسنا/فارس سخنگوی شورای شهر شیراز در خصوص دلایل معطل ماندن احداث تقاطع غیرهمسطح برای اتصال بزرگراه شهید سلیمانی و معابر اصلی شمال شیراز، توضیحاتی ارائه داد و اختلاف نظر بین موافقان و مخالفان را عامل آن دانست.

سعید نظری دوشنبه 12 آبان در یک کنفرانس خبری مجازی در پاسخ به این سئوال که چرا یک طرح مهم عمرانی در شیراز معطل مانده و اجرا نمی شود اما اهتمام ها مصروف سنگفرش کردن خیابان ها به عنوان طرح هایی که اولویت محسوب نمی شوند، شده است، گفت: اجرایی نشدن تقاطع غیرهمسطح جام جم به دلیل نبود منابع مالی نیست.

نظری با یادآوری اینکه این پروژه بودجه خود را دارد، خاطرنشان کرد: وجود 2 دیدگاه مختلف بین اعضای شورا و یک دیدگاه در شهرداری شیراز، اجرای این پروژه را معطل کرده است؛دیدگاه هایی که برخی مخالف و بعضی موافق اجرای آن هستند.

او با یادآوری اینکه شخصا مخالف اجرای تقاطع غیرهمسطح جام جم است، گفت: احداث این تقاطع با توجه به جغرافیای محل اجرا که در بلندترین نقطه شیراز قرار دارد و با توجه به ارتفاع 7 متری پروژه مطالعه شده، منظر شیراز را نابود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ سخنگوی شورای شیراز به علت معطل ماندن یک پروژه

پاسخ سخنگوی شورای شیراز به علت معطل ماندن یک پروژه