مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-02سياسي

آمادگی کامل مریوانی ها برای دفاع از مرزهای غربی


فرمانده سپاه مریوان با اشاره به آمادگی کامل مریوانی ها در دفاع از مرزهای غربی کشورمان، گفت: این شهرستان جایگاه ویژه ای در معادلات ژئوپلیتیک غرب ایران دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر اینکه دفاع همچنان باقی است، مردم مریوان همراه با سایر مردم کردستان در راستای پاک سازی مناطق آلوده به عوامل ضدانقلاب تلاش کردند و تا امروز در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند.

وی افزود: این مردم هنوز هم از انقلاب دفاع می کنند و شهید می دهند و امروز شاهد حضور صدها نفر از مردم ولایت مدار و شهیدپرور این شهرستان هستیم که به عنوان پاسدار و پیشمرگ مسلمان کرد از اسلام و انقلاب دفاع می کنند.

ولی یی خاطرنشان کرد: مردم مریوان در دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی نقش بسیار بزرگ و با اهمیتی را در مرزهای غربی داشته اند.

فرمانده سپاه مریوان با اشاره به نقش استراتژیک منطقه مریوان در جنگ با عراق، خاطر نشان کرد: در ایام جنگ تحمیلی بیشترین نفوذ و تصرف سرزمین ما در استان کردستان در محور قوچ سلطان بود و از همین راه نیروی های دشمن تا یک کیلومتری دریاچه زریوار جلو آمدند.

وی افزود: در نوار مرزی استان در مریوان، دشمن در برخی نقاط از 2 تا 15 کیلومتر پیش روی و تعرض کرد که رزمندگان انصار و مهاجر در این نقطه به فرماندهی جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان در برابر ارتش بعث ایستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل مریوانی ها برای دفاع از مرزهای غربی

آمادگی کامل مریوانی ها برای دفاع از مرزهای غربی