مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 10:402020-11-02سياسي

فرماندار اشتهارد هم تغییر کرد/سال آخر دولت و استانداری که همچنان عزل و نصب می کند


استاندار البرز در آخرین سال از عمر دولت تدبیر و امید هنوز دست از انتصابات بدون مقدمه خود برنداشته است و در آخرین اقدام خود فرهاد شیبک را که پیش از این معاون فرمانداری سیاسی فرمانداری گنبدکاووس بوده را به عنوان فرماندار اشتهارد منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، با اینکه کمتر از 9 ماه تا پایان عمر دولت باقی مانده است استان البرز همچنان از بی ثباتی مدیران رنج می برد و عزل و نصب های بی مورد و ناگهانی همچنان سوژه داغ رسانه های این استان است.

انتصاباتی که استاندار البرز در مدت فعالیت خود انجام داده همواره مورد انتقاد و چالش رسانه ها واقع شده است و هر کدام از آن ها به نوعی حاشیه هایی را به همراه داشته است اما انتظار می رفت حداقل در سال پایانی کار دولت که عملا فرصتی تا برگزاری انتخابات جدید نمانده است تغییرات مدیریتی در سطوح کلان اجرایی شهرستان ها صورت نگیرد اما قصه پر غصه مدیران غیربومی و عزل و نصب های شبانه در این استان همچنان ادامه دارد.

از عزل و نصب های یک هفته ای و چند ساعته معاونت ها و مدیران ارشد استانداری که بگذریم در تازه ترین دور از این تغییرات مدیریتی استاندار البرز به فکر جا به جایی فرمانداران افتاده است و در همین یک ماه اخیر فرمانداران شهرستان های نظرآباد، طالقان حکم انتصاب گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اشتهارد هم تغییر کرد/سال آخر دولت و استانداری که همچنان عزل و نصب می کند

فرماندار اشتهارد هم تغییر کرد/سال آخر دولت و استانداری که همچنان عزل و نصب می کند