مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 10:352020-11-02اقتصادي

امکان فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس ها نیست / ناوگان اتوبوسرانی باید 3 برابر شود


شهردار تهران با اشاره به اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی مستلزم 3 برابر شدن این ناوگان است، گفت: از همه ظرفیت های داخلی برای توسعه این ناوگان استفاده خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پیروز حناچی شهردار تهران در آیین بهره برداری از 100 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید برای ناوگان اتوبوسرانی پایتخت اظهار داشت: قرارداد خرید 800 اتوبوس و مینی بوس جدید در دستور کار قرار دارد و مناقصه 80 اتوبوس دو کابین برای یک خط تندرو و مناقصه 200 اتوبوس تک کابین گازسوز مدنظر است.

وی افزود: تلاش مان را می کنیم تا دولت اقدامات لازم را جهت کمک به حمل و نقل عمومی انجام دهد ولی امید چندانی در این زمینه نداریم.

سال های گذشته از محل صرفه جویی در مصرف سوخت توانستیم سهم شهرداری را از وزارت نفت بگیریم ولی مسأله حمل و نقل عمومی یک موضوع حاکمیتی است و همه باید همکاری های لازم را در این زمینه انجام دهند.

شهردار تهران گفت: پس از انقلاب اسلامی دولت های زیادی در توسعه حمل و نقل عمومی گام برداشته و کمک های لازم را به شهرداری داشته اند ولی اکنون مدت هاست که در زمینه این کمک ها دچار خلل هستیم.

حناچی گفت: توسعه حمل و نقل عموی یک مسأله اجتماعی است و همه در آن می توانند نقش داشته باشند در شرایط کرونا ریالی از دولت دریافت نکردیم ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس ها نیست / ناوگان اتوبوسرانی باید 3 برابر شود

امکان فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس ها نیست / ناوگان اتوبوسرانی باید 3 برابر شود