مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-02سياسي

مرکزی برای مطالعات ایران در دانشگاه سن پطرزبورگ


«تلاشِ مرکز مطالعات ایران در دانشگاه سن پطرزبورگ فقط برای تبادلات آکادمیک و سفر اساتید و دانشجویان برای آموزش زبان خلاصه نمی شود، بلکه تلاش می کند تا همکاری ها در دیگر حوزه های علمی مانند انجام کاوش های مشترک باستان شناسی و مطالعات قوم نگاری در ایران و روسیه گسترش یابد.

- تلاشِ مرکز مطالعات ایران در دانشگاه سن پطرزبورگ فقط برای تبادلات آکادمیک و سفر اساتید و دانشجویان برای آموزش زبان خلاصه نمی شود، بلکه تلاش می کند تا همکاری ها در دیگر حوزه های علمی مانند انجام کاوش های مشترک باستان شناسی و مطالعات قوم نگاری در ایران و روسیه گسترش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو سال از راه اندازی مرکز مطالعات ایران در دانشگاه دولتی سن پطرزبورگ به منظور گسترش همکاری های علمی - پژوهشی می گذرد، مرکزی که بین دانشگاه دولتی سن پطرزبورگ و دانشگاه تهران و دیگر دانشگاه های مطرح در ایران به موازات رشد تعاملات سیاسی و اقتصادی ایران و روس و افزایش مطالعات و پژوهش های روسیه درباره ایران، تاسیس شد.

در حال حاضر به نظر می رسد مراکزی مانند مرکز مطالعات ایران در دانشگاه دولتی سن پطرزبورگ برای این همکاری ها پیشگام بوده اند.

مرکزی برای گسترش همکاری های علمی - پژوهشی اکنون آرتیوم آلکسیویچ آندریف - مدیر مرکز مطالعات ایران در دانشگاه سن پطرزبورگ - عملکرد این مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکزی برای مطالعات ایران در دانشگاه سن پطرزبورگ

مرکزی برای مطالعات ایران در دانشگاه سن پطرزبورگ