مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 07:052020-11-02اجتماعي

اکران پویش ماسک بزنیم در سطح شهر تهران


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: سومین پویش از مجموعه پویش های سه گانه مدیریت شهری را با عنوان «ماسک می زنیم» برای کمک به حفظ جان شهروندان در تابلوهای شهری اکران کردیم.

- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: سومین پویش از مجموعه پویش های سه گانه مدیریت شهری را با عنوان ماسک می زنیم برای کمک به حفظ جان شهروندان در تابلوهای شهری اکران کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا جوادی یگانه از راه اندازی پویش جدید مدیریت شهری تحت عنوان ماسک بزنیم به منظور مقابله با موج جدید شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: شهرداری تهران با پویش های خانه بمانیم در نوروز سال 99 و پس از آن با راه اندازی پویش فرهنگی- آموزشی فاصله گذاری اجتماعی یا دوری و دوستی که گوشزد کردن لزوم رعایت فاصله اجتماعی 1.

5 متری بود از طریق انتشار حداکثری تولیدات در رسانه های اجتماعی وسازه های تبلیغات شهری از مردم خواستیم تا ستاد ملی کرونا و کادر بهداشت و درمان را در قطع زنجیره ابتلا به این بیماری یاری رسانند.

وی ادامه داد: اکران طرح های پویش ماسک می زنیم از حدود 10 روز قبل ،همزمان با شروع موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا آغاز شده است و با همکاری سازمان زیباسازی در 355 نقطه از شهر تهران به نمایش در آمده است که شامل 100 عرشه پل و بیش از 250 پرتابل و بیلبورد شهری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران پویش ماسک بزنیم در سطح شهر تهران

اکران پویش ماسک بزنیم در سطح شهر تهران