مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 22:352020-11-01پزشكي

ورزش، قویترین وسیله برای غلبه بر افسردگی


یک روانشناس با بیان این که ورزش، قویترین وسیله برای غلبه بر بروز افسردگی است، گفت: تمرینات بدنی منظم، قوی ترین عامل طبیعی است که می تواند افسردگی را برطرف کند.

- ایسنا/خوزستان یک روانشناس با بیان این که ورزش، قویترین وسیله برای غلبه بر بروز افسردگی است، گفت: تمرینات بدنی منظم، قوی ترین عامل طبیعی است که می تواند افسردگی را برطرف کند.

حدیث پورتراب در گفت و گو با ایسنا، درباره افسردگی در دوران کرونا و مبارزه با آن از طریق ورزش، اظهارکرد: افسردگی یک حالت یا تغییر احساسی یا واکنش به یک موقعیت یا شیوه رفتاری فرد است که با درجات متفاوتی در یک فرد تعریف می شود.

اکنون که با شیوع ویروس کرونا و قرنطینه مواجه هستیم، این شرایط نه تنها افرادی که سابقه ابتلا به بیماری روحی روانی دارند را تهدید می کند، بلکه افرادی که سابقه هیچ گونه ابتلا به بیماری روحی روانی را نداشته اند به اندازه دیگران مستعد درگیری اختلالات روحی روانی به ویژه اضطراب، وسواس و افسردگی کرده است.

وی همچنین درباره راه حل برای داشتن یک زندگی سالم در دوران کرونا نیز گفت: اولین آیتم داشتن یک برنامه روزانه است.

قطعا شرایط کرونایی یکسری اختلال در شیوه زندگی ما ایجاد کرده است و به همین دلیل برای این که بتوانیم با این شرایط رو به رو شویم، بهتر است برای انجام کارهای مان یکسری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش، قویترین وسیله برای غلبه بر افسردگی

ورزش، قویترین وسیله برای غلبه بر افسردگی