مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 11:102020-11-01ورزشي

شعبانی بهار: زهرا نعمتی با مربی ایرانی در کسب سهمیه المپیک شرکت می کند


بزودی زهرا نعمتی برای حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو از وجود یک مربی ایرانی بهره مند خواهد شد.

- رییس فدراسیون تیروکمان گفت: بزودی زهرا نعمتی برای حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو از وجود یک مربی ایرانی بهره مند خواهد شد.

غلامرضا شعبانی بهار در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که به دنبال جذب یک مربی خارجی برای زهرا نعمتی بودیم متاسفانه به خاطر بیماری کرونا شرایط حضور مربی خارجی در ایران برای او فراهم نشد و با توافق صورت گرفته بین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک قرار است یک مربی ایرانی هدایت نعمتی تا مسابقات کسب سهمیه المپیک در پاریس را برعهده بگیرد که این مربی ایرانی به زودی معرفی خواهد شد.

رییس فدراسیون تیروکمان همچنین درباره وضعیت خوابگاه کمانداران افزود: برای تکمیل نهایی خوابگاه و بهره برداری از آن قرار بود بودجه ای به مبلغ 850 میلیون تومان از طرف شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تخصیص و در اختیار پیمانگار گذاشته شود که تا به امروز این بودجه تخصیص داده نشده است.

وی ادامه داد: طی بازدیدی که فرامرزیان از خوابگاه کمانداران در سایت تیروکمان داشت او نیز قول تخصیص 700 میلیون تومان برای تجهیز وسایل و محوطه سازی خوابگاه را به ما داد که متاسفانه این تخصیص نیز هنوز محقق نشده و ما منتظر ابلاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبانی بهار: زهرا نعمتی با مربی ایرانی در کسب سهمیه المپیک شرکت می کند

شعبانی بهار: زهرا نعمتی با مربی ایرانی در کسب سهمیه المپیک شرکت می کند