مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 07:402020-11-01فناوري

21 روستای استان زنجان از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند


سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از بهره مندی 21 روستا از اینترنت پرسرعت در جریان فاز نخست مصوبات سفر وزیر ارتباطات به استان خبر داد.

- حامد سرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن اشاره به مصوبات سفر وزیر ارتباطات به زنجان اظهار کرد: به همت تلاشگران عرصه ارتباطات فاز نخست مصوبات این سفر به ثمر نشست و روستاهای 6 شهرستان از خدمات اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان افزود: در فاز نخست مصوبات، برخی از روستاهای شهرستان های زنجان، ماهنشان، ایجرود، خدابنده، طارم و سلطانیه به اینترنت پرسرعت متصل شده و 3 هزار و 160 خانوار زیرپوشش اینترنت قرار گرفتند و جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر می توانند از اینترنت پرسرعت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود در کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و آموزش از راه دور معلمان به دانش آموزان، تسریع در برقراری ارتباط روستاها در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم مشکل حوزه آموزش و این قشر را رفع کنیم.

سرایی با اشاره به استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یکی از پیشرفت های تکنولوژی عصر جدید گفت: توسعه ارتباطات هرچند نمی تواند به عنوان معجزه ای برای حل مشکلات بنیادی روستاها معرفی شود، لیکن استفاده از ابزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 روستای استان زنجان از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند

21 روستای استان زنجان از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند