موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 07:402020-11-01اقتصادي

آدرس گرانی خودرو، فولادسازان هستند/ قیمت فولاد هر ماه 10 تا 30 درصد افزایش می یابد


دبیر انجمن قطعه سازان با بیان اینکه آدرس گرانی خودرو، فولادسازان هستند، گفت: سناریوهای مختلفی برای قیمت گذاری خودرو مطرح است و ایرادات هر کدام در حال بررسی است.

- مازیار بیگلو در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با تشریح سناریوهای مطرح برای قیمت گذاری خودرو اظهار داشت: در حال حاضر جلساتی در این خصوص با هدایت سازمان گسترش در حال برگزاری است که در آن، سناریوهای مختلف برای تعیین قیمت خودرو مورد بحث قرار می گیرد.

  وی با بیان اینکه عرضه خودرو در بورس کالا یکی از این سناریوها است، گفت: نگاه این طرح بیشتر معطوف به مدیریت بازار خودرو از طریق واردات است و توجه کمی به افزایش تیراژ تولید و تنوع تولید خودروهای داخلی دارد.

  وی با بیان اینکه عرضه خودرو از طریق بورس می تواند به عنوان یک راهکار موقت مدنظر باشد، افزود: راهکار دائمی این است که خودرو در حاشیه بازار فروخته شود.

بیگلو توضیح داد: معامله روزانه 4 هزار دستگاه خودرو در بورس کالا نیازمند زیرساخت های قوی است که این زیرساخت ها در بورس وجود ندارد، بنابراین عرضه خودرو در بورس فقط می تواند یک مسکن باشد.

وی ادامه داد: بر اساس یک سناریوی دیگر قیمت گذاری 50 درصد تولیدات خودروسازان توسط هیأت مدیره این شرکت ها مطرح است که این موضوع نیز در حال بررسی است اما هنوز هیچ طرحی نهایی نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدرس گرانی خودرو، فولادسازان هستند/ قیمت فولاد هر ماه 10 تا 30 درصد افزایش می یابد

آدرس گرانی خودرو، فولادسازان هستند/ قیمت فولاد هر ماه 10 تا 30 درصد افزایش می یابد