مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 17:202020-10-31سياسي

امنیت و سلامت مردم خط قرمز پلیس است


فرمانده انتظامی استان یزد امنیت اجتماعی، معیشتی و سلامت مردم را از دغدغه های امروز پلیس دانست و گفت: موضوع امنیت و سلامت مردم خط قرمز پلیس است و با افرادی که شیوه نامه های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکنند به شدت برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، سردار عباسعلی بهدانی فرد در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان اردکان بابیان این که نیروی انتظامی در عرصه های مختلف وظیفه برقراری نظم و امنیت را بر عهده دارد، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور نیروی انتظامی در کنار مدافعان سلامت در راستای مبارزه با این بیماری تلاش می کند و تا ریشه کنی آن در کنار مردم و کادر درمان خواهد بود.

وی با اشاره به این که خدمت به مردم مایه افتخار ماست، افزود: نیروی انتظامی در موضوع برخورد با محتکران و سودجویان لوازم ضروری و پزشکی اقدامات مناسبی انجام داده است و تعدادی از اخلالگران بازار را به مراجع قضایی تحویل داده است.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که داشتن اقتدار توأم با مهربانی سرلوحه کار پلیس است، گفت: ما معتقدیم که نیروی انتظامی برگرفته از خود مردم است و اعتماد مردمی که بالاترین سرمایه برای نیروی انتظامی است موجب موفقیت ما در انجام مأموریت های محوله است و اگر این اعتماد نباشد ما نمی توانیم موفق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و سلامت مردم خط قرمز پلیس است

امنیت و سلامت مردم خط قرمز پلیس است