مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 15:452020-10-31سياسي

هتک حرمت پیامبر (ص) نشانه سقوط دیپلماسی فرانسه است


مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین ‎الملل گفت: هتک حرمت پیامبر (ص) در فرانسه حاکی از سقوط دیپلماسی در این کشور اروپایی است.

- تبریز- مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین ‎الملل گفت: هتک حرمت پیامبر (ص) در فرانسه حاکی از سقوط دیپلماسی در این کشور اروپایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد تبریز، علی اکبر ولایتی روز شنبه در ارتباط ویدئویی با آیین ملی نکوداشت چهل و یکمین سالگرد شهادت آیت الله قاضی طباطبایی در تبریز اظهار کرد: فرانسه، دیگر آن کشور سابق نیست که رؤسای جمهورش نقش مهم در جهان و متانت و ادب داشتند، بلکه رییس جمهور کنونی دنباله رو صهیونیست ها است و این کارها را برای خوش خدمتی به اسراییل غاصب انجام می دهد.

وی اضافه کرد: چنین رفتارهایی باعث شده است تا امانوئل مکرون منفور جهان اسلام شود و اگر به این رویه ضد اسلامی اش ادامه دهد، جهان اسلام فرانسه و رییس جمهورش را سر جای خودش می نشاند چرا که مسلمانان مقابل این اهانت خواهند ایستاد.

ولایتی با تاکید بر نقش آذربایجان شرقی در تاریخ ایران گفت: آذربایجان نقش مهمی در تاریخ و باز تعریف ایران و تثبیت مرزهای کشور در طول تاریخ بسیار مهم کشورمان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتک حرمت پیامبر (ص) نشانه سقوط دیپلماسی فرانسه است

هتک حرمت پیامبر (ص) نشانه سقوط دیپلماسی فرانسه است