مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:452020-10-31سياسي

افزایش آمار ابتلای سالمندان به کرونا در کرمان/ از مسافرت ها جلوگیری می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از افزایش آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان خبر داد و گفت: طرح هایی برای این گروه سنی در نظر داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق بصیری بعدازظهر شنبه در جلسه استانی ستاد مقابله با کرونای استان کرمان بیان داشت: با توجه به اعمال برخی محدودیت ها در شرایط فعلی باید تعداد مراجعان به ادارات را کم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دورکاری در ادارات باید به صورتی برنامه ریزی شود که کارمندان ترغیب به مسافرت نشوند، افزود: بر اساس بخشنامه هایی که به دستگاه های اجرایی استان ارسال شده دورکاری در ادارات باید به صورت یک روز در میان باشد به استثنای اداراتی که مأموریت های ویژه پدافندی، امدادی، امنیتی و تعزیراتی دارند.

وی افزود: از هفته قبل در بعضی از نقاط استان از جمله شهرهای کرمان، بافت، زرند، بردسیر، سیرجان و رفسنجان محدودیت هایی اعمال شده که همچنان ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: متأسفانه روند صعودی آمار مبتلایان و مرگ و میرهای کرونایی در 6 شهرستان استان همچنان ادامه دارد و وضعیت فوق حاد کرونایی دارند.

بصیری از اجرای هفت راهبرد مورد نظر وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی نام برد و گفت: راهبردهایی که باید در کرمان جریان داشته باشند شامل، تشدید نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار ابتلای سالمندان به کرونا در کرمان/ از مسافرت ها جلوگیری می شود

افزایش آمار ابتلای سالمندان به کرونا در کرمان/ از مسافرت ها جلوگیری می شود