مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 11:502020-10-31اقتصادي

پلمب 7 نانوایی سوادکوه شمالی برای مقابله با کرونا


رییس نمایندگی صنعت، معدن و تجارت سوادکوه شمالی گفت: از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون 7 واحد خبازی در شهرستان سوادکوه شمالی پلمب شدند.

- مجید ابراهیم نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اصناف مختلف، گفت: امروز یک واحد نانوایی متخلف به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی در شهرستان سوادکوه شمالی پلمب شد.

رییس نمایندگی صنعت، معدن و تجارت سوادکوه شمالی، افزود: بازرسان نمایندگی صنعت، معدن و تجارت سوادکوه شمالی به همراه نماینده فرمانداری،  بهداشت، اتاق اصناف، اتحادیه خبازان و غله شهرستان بصورت بازدید مشترک در برنامه های هفتگی خود حتی در روزهای تعطیل اقدام به بازرسی و نظارت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: اولویت و رویکرد ما در ابتدا آموزش و ترغیب صاحبان اصناف در مشارکت داوطلبانه به منظور اجرای مقررات بهداشتی است و اگر با تذکرات مکرر حسب مقررات اثربخش نباشد ناگزیر به انجام اقدامات سختگیرانه تر از جمله پلمب خواهیم بود.

ابراهیم نژاد، اظهار کرد: از نانوایی های سطح شهر شیر گاه بازدید شد که 4 واحد نانوایی با تخلف عدم رعایت موازین بهداشتی و عدم توجه به دستورالعمل های ستاد پیشگیری و مبارزه با تاکنون 7 واحد خبازی در شهرستان سوادکوه شمالی پلمب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 7 نانوایی سوادکوه شمالی برای مقابله با کرونا

پلمب 7 نانوایی سوادکوه شمالی برای مقابله با کرونا