مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 11:352020-10-31سياسي

بانک اطلاعات تجهیزات پیشگیرانه بحران شیراز روزآمد می شود


فرماندار شهرستان شیراز اعلام کرد که بانک اطلاعات تجهیزات پیشگیرانه و کنترل بحران این شهرستان با همراهی دستگاه های مختلف اجرایی، روزآمد خواهد شد.

- ایسنا/فارس فرماندار شهرستان شیراز اعلام کرد که بانک اطلاعات تجهیزات پیشگیرانه و کنترل بحران این شهرستان با همراهی دستگاه های مختلف اجرایی، روزآمد خواهد شد.

محمدرضا امیری در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شیراز بر ضرورت استفاده از علم روز و به هنگام در زمینه پیش بینی حوادث طبیعی، ارتقا سطح آمادگی سازمان های تاثیر گذار اجرایی شهرستان و نیز آگاهی رسانی علمی و شایسته به مردم تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرمانداری شیراز، رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شیراز با تاکید بر اینکه مطالعه میزان خطرپذیری مناطق باید به هنگام باشد، از دستگاه های اجرایی عضو شورا خواست تا رصدهای دوره ای را همواره در دستور کار خود قرار داده و به شکل نظام مند مصوبات شورای مدیریت بحران را پیگیری و گزارش کنند.

وی دستگاه ها و نهادهای متولی بحران را مکلف دانست نسبت به تهیه بانک اطلاعات کلیه تجهیزات پیشگیرانه و کنترل بحران مجموعه خود اقدام کرده و یک نسخه از آنرا برای مدیریت به هنگام بحران های مختلف، در اختیار ستاد مدیریت شهرستان شیراز قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعات تجهیزات پیشگیرانه بحران شیراز روزآمد می شود

بانک اطلاعات تجهیزات پیشگیرانه بحران شیراز روزآمد می شود