مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-31پزشكي

ابتلای3200 نفر از کادر درمان فارس به کرونا/ کاهش سن جان باختگان


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا در استان فارس سه هزار و 200 نفر از کادر درمان و 500 نفر از پزشکان به کرونا مبتلا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتعطیل کردن شهرها است این در حالی است که موارد فوتی بیماری کرونا به میانگین سنی 30 سال نیز رسیده است.

لطفی ادامه داد: این ویروس اگر به بدن فردی وارد شود بدون شک فرد را خواهد کشت این در حالی است که بالغ بر سه هزار و 200 نفر از کادر درمان به این بیماری مبتلا شده و 500 نفر از پزشکان استان نیز به این بیماری مبتلا شده اند این در حالی است که اکنون بیمارستان های فارس نیازمند نیرو انسانی است.

وی ادامه داد: بالغ بر 360 هزار تست در استان فارس از زمان شیوع در استان فارس ثبت شده است این در حالی است که نزدیک به 80 هزار آزمایش مثبت در فارس به ثبت رسیده است.

لطفی ادامه داد: تعطیلی های تنها برای استراحت کادر درمان است این در حالی است که مردم همکاری مناسبی با کادر درمان نداشته اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: نزدیک به 50 درصد از تست های انجام شده روزانه در فارس مثبت اعلام شده است این در حالی است که در استان فارس 14 آزمایشگاه تشخیصی نیز فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت مرگ و میر در استان فارس در حوزه بیماری کرونا وخیم است ادامه داد: روزانه در استان فارس نزدیک به دو هزار نفر در فارس در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای3200 نفر از کادر درمان فارس به کرونا/ کاهش سن جان باختگان

ابتلای3200 نفر از کادر درمان فارس به کرونا/ کاهش سن جان باختگان