مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-31اقتصادي

امکان ثبت نام مسکن ملی در آینده


بر اساس اعلام یک مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی، ثبت نام طرح اقدام ملی برای مرحله دوم قطعا باز خواهد شد که امکان دارد تا چند ماه آینده این اتفاق بیفتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهلت ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن که از طریق سامانه tem.

mrud.

ir انجام شد روز 27 اسفندماه سال گذشته به اتمام رسید.

در مجموع یک میلیون و 602 هزار و 148 نفر ثبت نام کردند و از این تعداد 470 هزار نفر بر اساس شرویط پنجگانه واجد شرایط شناخته شدند.

سبز بودن فرم «ج» از شروط پنجگانه است؛ به این معنی است که متقاضی از اول فروردین 84 فاقد مالکیت مسکونی باشد و از ابتدای انقلاب از هیچ یک از امکانات دولتی اعم از زمین و واحد مسکونی دولتی و هم چنین تسهیلات یارانه ای استفاده نکرده باشد.

حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا داشته و همچنین خانم‌های مجرد بالای 35 سال و زنان سرپرست خانوارنیز مشمول این طرح می شوند.

اما پس از پایان نوبت اول و دوم ثبت نام در اسفندماه سال گذشته که در مجموع مرحله اول را تشکیل می دادند بسیاری از متقاضیان اعلام می کنند که از این طرح جا مانده و در انتظار نام نویسی مرحله دوم هستند.

آنطور که خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرده، ثبت نام اقدام ملی برای مرحله دوم قطعا باز خواهد شد که امکان دارد تا چند ماه آینده این اتفاق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ثبت نام مسکن ملی در آینده

امکان ثبت نام مسکن ملی در آینده