مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:302020-10-31اقتصادي

2000 هزار پرونده تخلف برای اصناف دشتستان تشکیل شد/ پلمب 166 واحد


رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از انجام 27 هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی این شهرستان خبر داد و گفت: 2000 هزار پرونده تخلف برای اصناف دشتستان تشکیل شد.

- ماریا خویش دوست در گفت وگو با ، نظارت و بازدید مستمر از مراکز رجوع و تجمع افراد از جمله مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی چون ادارات، بانک ها، مطب ها، جایگاه های سوخت و … است که این مهم به صورت جدی در دستور کار بازرسان بهداشتی است.

وی تصریح کرد: از ابتدای اسفند تا پایان مهرماه، بیش از 27 هزار بازدید صورت گرفته است که منجر به تشکیل پرونده قضایی برای بیش از دو هزار صنف و اماکن متخلف شده است و در همین راستا بیش از 166 مرکز متخلف پلمب شده اند.

تشدید نظارت ها بر همه اصناف رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با اشاره به شروع موج 3 کرونا و وضعیت قرمز شهرستان دشتستان اظهار داشت: با دستور رییس ستاد کنترل کرونای شهرستان نظارت ها بر تمامی اصناف تشدید و برخورد با متخلفین به شدت افزایش خواهد یافت.

خویش دوست بیان کرد: طبق هماهنگی های انجام شده و حضور نماینده دادستان شهرستان در گشت های مشترک، هیچ گونه چشم پوشی از تخلف افرادی که با رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، سلامت همشهریانمان را به خطر می اندازند، صورت نخواهد پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 هزار پرونده تخلف برای اصناف دشتستان تشکیل شد/ پلمب 166 واحد

2000 هزار پرونده تخلف برای اصناف دشتستان تشکیل شد/ پلمب 166 واحد