مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-31سياسي

مشکلات اقتصادی ناشیس از تفکر سرمایه داری


عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفکر غربی و سرمایه داری مسؤولان باعث گرانی و مشکلات مردم شده است، گفت: تا زمانی که تفکر غربی و سرمایه داری در مسؤولان باشد مشکلات اقتصادی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین نبویان صبح امروز در مراسم نقش و جایگاه جوان مؤمن انقلابی در گام دوم انقلاب در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه مسیر آینده را قرآن کریم مشخص کرده است، اظهار کرد: هنوز وزیر مربوط به مقام معظم رهبری جهت مذاکره با آمریکا نامه می زند.

وی با اشاره به اینکه عده ای معتقدند که سیاست خارجی ما ربطی به دین ندارد، افزود: همه چیز به دین مربوط است و دین اسلام و قرآن دیپلماسی دینی دارد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکره برای دعوت مردم به دین و خدا است، گفت: این مذاکره بسیار مفید و ضروری است و به این مذاکره بارها اشاره شده است.

نبوبان با اشاره به اینکه آمریکا کدخدای جهان نیست، تصریح کرد: مذاکره برد برد در دین نداریم و مذاکره در این زمینه معنی ندارد زیرا دین آماده است که با مستکبران عالم مبارزه کند.

وی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا هیچ دستاوردی نداشت، گفت: قرآن می فرماید که با سران کفر محبت، همکاری و رابطه دوستی ممنوع است و کسی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اقتصادی ناشیس از تفکر سرمایه داری

مشکلات اقتصادی ناشیس از تفکر سرمایه داری