مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-31سياسي

وزارت خارجه موضوع جبران خسارت جنگ قره باغ به مناطق مرزی را دنبال می کند


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش ها نشان می دهد که اصابت چند خمپاره به مناطق مرزی شمال شرق کشور به شکل غیر عامدانه انجام شده و جبران خسارت یکی از مفادی است که مورد توجه قرار گرفته و اقدامات بعدی از سوی وزارت امور خارجه در این باره انجام می شود.

- ایسنا/اصفهان یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش ها نشان می دهد که اصابت چند خمپاره به مناطق مرزی شمال شرق کشور به شکل غیر عامدانه انجام شده و جبران خسارت یکی از مفادی است که مورد توجه قرار گرفته و اقدامات بعدی از سوی وزارت امور خارجه در این باره انجام می شود.

عباس مقتدایی در گفت وگو با ایسنا در خصوص منازعه ارمنستان و آذربایجان و اصابت ده ها گلوله خمپاره به روستاهای مرزی کشور، اظهار کرد: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران برای منطقه حفظ دوستی، امنیت و حسن همجواری است، بنابراین از همان ابتدای درگیری ها و تنش ها میان دو کشور ارمنستان و آذربایجان به مسئولان دو کشور پیام داده ایم و مذاکرات ایران در این رابطه بوده است که ما خواهان حفظ صلح و دوستی هستیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به صراحت اعلام کرده که موضوع اختلاف این دو کشور راه حل سیاسی دارد و با جنگ و تنش نظامی در منطقه نمی توان به صلح دست یافت و این امر به عنوان یک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه موضوع جبران خسارت جنگ قره باغ به مناطق مرزی را دنبال می کند

وزارت خارجه موضوع جبران خسارت جنگ قره باغ به مناطق مرزی را دنبال می کند